Контакти
Telegram Viber Whatsapp Messenger Vodafone (095) 227 37 87 Lifecell (093) 227 37 87 Киевстар (068) 227 37 87 Міський (044) 333 68 57

description description
description

Говоріть

ВаннаСан Каталог
0
UA RU
ВаннаСан
UA RU
Каталог
Кошик 0
Інформація про компанію
Про нас Контакти Відгуки Оферта
Допомога
Доставка Оплата Повернення Оптом Лояльність

Повернення та обмін товару:

 

Строки повернення та обміну

Повернення та обмін товару покупцем можливий протягом 14 днів з дати отримання.

 

Повернення товарів належної якості

  • Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:

 - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо;

 - збережена та не пошкоджена товарна упаковка;

 - відсутні сліди користування.

 - збережені споживчі якості товару;

- збережені всі ярлики та заводське маркування:

- повна комплектація;

- відсутні будь-які механічні пошкодження.

  • Умови повернення товару належної якості

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня отримання замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Товар належної якості покупець може повернути зв'язавшись з менеджером телефонним дзвінком (068) 227 37 87, повідомленням на електронну пошту, які зазначені в контактах на сайті, та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

  • Способи повернення товару належної якості

Повернення товарів належної якості відбувається за тарифами транспортної компанії Нової Пошти за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці за адресою Хмельницька область, місто Славута, вулиця Соборності, будинок 24/6, офіс 205

  • Повернення коштів за товар належної якості

Повернення коштів за товар належної якості відбувається за домовленістю між покупцем та продавцем двома способами:

- переведення коштів на банківську карту або розрахунковий рахунок після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,

- готівкою в нашому офісі при поверненні та огляду товару.

Повернення товарів неналежної якості

  • Умови повернення товару неналежної якості

Для товарів неналежної якості діють норми, описані в статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». 

У разі отримання та виявлення покупцем товару неналежної якості, покупець може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (068) 227 37 87 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. 

В індивідуальному порядку покупець може вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, може запросити заміну товару або ж повернення коштів.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару покупцем телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту, які зазначені в контактах на сайті.

При отриманні товару у служб доставки Нова пошта, Міст пошта, покупець повинен обов'язково перевірити наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд (наявність пошкоджень, сколів, потертостей, ін.). У разі неповної комплектації замовлення або товар доставлений з пошкодженнями, необхідно відмовитися від товару та його оплати, а також скласти акт-претензію! Магазин не гарантує вирішення спірних питань на користь покупця, якщо не було складено акт-претензію!

  • Способи повернення товару неналежної якості

Повернення товару відбувається за тарифами транспортної компанії Нової Пошти за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці за адресою Хмельницька область, місто Славута, вулиця Соборності, будинок 24/6, офіс 205

  • Повернення коштів за товар неналежної якості

Повернення коштів за товар неналежної якості відбувається за домовленістю між покупцем та продавцем двома способами:

- переведення коштів на банківську карту або розрахунковий рахунок протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару;

- готівкою в нашому офісі при поверненні та огляду товару.

Товари які не підлягають обміну або поверненню

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. 

До таких товарів відносяться:

1. Лікарські засоби.
2. Предмети сангігієни.
3. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
4. Корсетні товари.
5. Парфумерно-косметичні вироби.
6. Перо-пухові вироби.
7. Дитячі іграшки м’які.
8. Дитячі іграшки гумові надувні.
9. Зубні щітки.
10. Мундштуки.
11. Апарати для гоління.
12. Помазки для гоління.
13. Гребінці, гребені та щітки масажні.
14. Сурдини (для духових музичних інструментів).
15. Скрипкові підборіддя.
16. Рукавички.
17. Тканини.
18. Тюлегардинні і мереживні полотна.
19. Килимові вироби метражні.
20. Білизна натільна.
21. Білизна постільна.
22. Панчішно-шкарпеткові вироби.
23. Товари в аерозольній упаковці.
24. Друковані видання.
25. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
26. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
27. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
28. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
29. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
30. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.